جلد

جلد

جلد : کتاب | مجله | فیلم | موسیقی | فیلم نامه و ... | مطالعه آنلاین کتاب | کتابی درباره ی ... | معرفی کتاب
جلد

جلد

جلد : کتاب | مجله | فیلم | موسیقی | فیلم نامه و ... | مطالعه آنلاین کتاب | کتابی درباره ی ... | معرفی کتاب

جلد کتاب مبانی توسعه اقتصادی نوشته محمود روزبهان

دانلود

خلاصه کتاب



نظرات 10 + ارسال نظر
محمود جمعه 24 دی 1400 ساعت 16:12

ریدم دهنتون فقط دنبال پول و جیب دانشجویان رو خالی کردن هستید

مهدی دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 22:26

سلام ببخشید من هرچی روی لینکای دانلود میزنم چیزی برام باز نمیکنه خلاصه ی سه فصل از کتاب رو هم میخوام میشه مشکلم رو حل کنین ممنون

Hasti دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 07:21

سلام دوستان میشه پاور فصل8برام بزارید

Samin یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 13:01

سلام تورو خدا pdf فصل ۹ رو بذارید من لازمممه لطفا

جواد پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 15:09

با عرض سلام و خسته نباشید، هر کار میکنم نمیتونم خلاصه فصل های ۳ تا ۹ مبانی توسعه اقتصادی محمود روز بهان رو دانلود کنم و نیاز ضروری به این فایل ها دارم. شما میتونید این فایل ها رو خودتون آپلود کنید.؟

Meraj uddin شنبه 1 آبان 1395 ساعت 04:35

من میخواهم در این سایت اشتراک داشته باشم

سعید دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 01:15

سلام میشه خلاصه فصل 3 و 8 مبانی توسعه اقتصادی رو یه بار دیگه بدید دانلود نمیشه اگه زود بشه خیلی ممنون میشم مرسی از لطفتون

متاسفانه لینک دانلودشو همون سایته حذف کرده. اگه پیدا کردم می زارم برات.

صدیق دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 12:12

behbahani دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 10:30

بانی توسعه اقتصاذی

محمد چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 12:59 http://ketab.blogsky.com

سلام
جالب و بدردبخوره که اینجا جلد کتابا رو قرار میدین. ببخشید واسه تاخیر. موفق باشین

منزل خوتونه قربان. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد